

Technisch Support
Remote ondersteuning – snel schakelen bij storingen
Een storing aan uw spuitgietmachine komt nooit gelegen. Daarom staat ons technische supportteam direct voor u klaar om uw productie zo snel mogelijk weer op gang te helpen. Zodra u contact met ons opneemt, stellen onze specialisten enkele gerichte vragen om de situatie snel en nauwkeurig te analyseren. Houd bij het bellen altijd het machinenummer en – indien mogelijk – een foutcode of korte beschrijving van het probleem bij de hand. Hoe meer informatie we vooraf hebben, hoe sneller we tot een gerichte oplossing kunnen komen.
In veel gevallen kunnen we via remote support al snel een eerste diagnose stellen. Dankzij moderne besturingssystemen met online toegang kunnen onze technici – mits de machine verbonden is met het netwerk – op afstand meekijken in de software, instellingen controleren en foutmeldingen uitlezen. Vaak kunnen aanpassingen of herstarts op afstand uitgevoerd worden, waardoor u binnen korte tijd weer operationeel bent. Dit bespaart kostbare tijd én voorrijkosten.
Lokale service – ter plaatse waar nodig
Mocht het probleem niet op afstand op te lossen zijn, of is er een fysiek defect onderdeel dat vervangen moet worden, dan staan onze field service engineers voor u klaar. Wij beschikken over een breed servicenetwerk, met eigen technici én gekwalificeerde partners in onder andere Nederland, Duitsland, Engeland, Polen, Frankrijk, de Verenigde Staten en Australië. Hierdoor kunnen we snel schakelen en bieden we lokale ondersteuning waar en wanneer dat nodig is. Of het nu gaat om noodhulp, geplande interventie of een complexe mechanische reparatie: u kunt rekenen op snelle en deskundige service, wereldwijd.
Technisch Support

tips & tricks
Tips voor optimale prestaties van de machine
Verzeker u van een lange levensduur en haal het maximale uit uw machine.